01 October, 2008

Deja de o luna sunt bodybuilder! :D

Cu o luna in urma am dat start unei noi file in viata mea, si mare mi-a fost bucuria cand am vazut ca intr-un timp atit de scurt am ajuns sa am deja succese! O luna in urma anuntasem vizitatorii blogului meu ca am inceput sa ma ocup cu bodybuilding-ul si uite ca astazi sunt bucuros ca numai intr-o luna de zile am adaugat la greutatea mea inca 3kg, ceea ce este un pas imens pentru mine! Am avut grija sa maninc minim de 3 ori per zi, sau iau creatina si proteina la ora anumita si sa nu uit sa plec la antrenament. La fel, m-am straduit sa dorm nu mai putin de 8 ore, dat fiind faptul ca este un lucru foarte important pentru corpul uman. Exercitiile care la inceput imi pareau grele si nu le faceam asa cum trebuie, au ajuns sa fie o placere pentru mine si ma stradui sa le fac cat mai corect posibil. Sper ca si luna care urmeaza sa fie plina de surprize si succese si va mai scriu cum decurge viata mea de bodybuilder :D

1 comment: