21 March, 2008

Unite

Eri am decis totusi sa ma conectez la reteaua de telefonie mobila al companiei MoldTelecom, "Unite". Am luat aceasta decizie dupa ce am vazut unele oferte care mi-au parut destul de interesante, si in special oferta cu 5 bani pe minut cu un numar favorit. La centrul clientela din Orhei mi s-a spus politicos ca au nevoie de copia la buletinul meu de identitate si de acordul meu. :) Zis si facut. Mi-am ales pachetul "Amigo" plus un telefon LG LHD-200 la numai 199 de lei! Domnisoara de la centru a fost foarte amabila si in plus si-a facut lucrul repede si mi-a inminat aparatul de telefon si contractul. Am fost foarte multumit ca ultimele 5 cifre de la numarul de telefon coincide cu numarul meu de la domiciliu. Pachetul ales de mine, Amigo, ofera 120 de minute in retea Unite/MTC contra sumei de 100 lei lunar, iar tariful pentru 1 min extraoferta catre Unite sau MTC este de 1,25 lei, si 2,25 lei pentru un minut cu ceilalti operatori din Moldova. La fel sunt multumit de preturile pentru apelurile internationale care sunt la pretul din reteaua fixa Moldtelecom. Unicul lucru care deranjeaza putin este telefonul care nu prea are functii asa ca mp3 player, radio sau posibilitatea de a putea schimba melodia de la apel, dar din alt punct de vedere, telefonul este pentru a vorbi. :) La moment inca nu prea am dovedit sa-mi fac o parere despre Unite, dar sper sa nu ma dezamagesc in calitatea serviciilor oferite de ei, la fel cum am ramas multumit si de calitatea serviciilor de internet MaxDSL. Un fapt care ramine o enigma pentru mine, este de ce compania Unite a ales un alt standart al telefoanelor, pentru ca sunt sigur ca multe persoane nu trec la Unite doar din cauza ca au deja un telefon cumparat, dar care este pe standartul GSM. Totusi cred ca in viitorul apropiat daca compania Unite va mai face asa oferte superbe, o sa-si faca un contingent de clienti fideli lor. Mie nu-mi ramine decat sa ma folosesc de serviciile lor si sa le doresc celor de la Unite succes in ceea ce si-au propus sa faca!

No comments:

Post a Comment