17 March, 2008

Nokia N72 Software Update

Astazi am facut update la sistemul de operare instalat pe telefonul meu care il detin deja de mai mult de un an, Nokia N72. Ultimul timp avea unele "bug"-uri care ma cam iritau, asa ca m-am gandit ca nu ar fi rau sa ma interesez daca exista vreo versiune de symbian ceva mai noua decat cea care este la mine. Zis si facut. Am intrat pe site-ul Nokia.ru, am downlodat in primul rind ultima versiune de Nokia PC Suite ca sa pot sa conectez telefonul la comp, plus am mai downlodat ultima versiune de Nokia Software Updater, ceea ce avea sa ma ajute la rezolvarea problemei mele de a-mi reinoi versiunea curenta a sistemului de operare. Spre marea mea mirare totul a decurs chiar foarte usor! :)) Pentru ca chiar nici nu m-am asteptat sa fie asa de simplu. Dupa ce am instalat Nokia PC Suite, am conectat telefonul la comp prin cablu USB, automat a fost detectat si au fost instalate toate driverele de care are nevoie windoza pentru a lucra cu telefonul. Dupa aceea am instalat Nokia Software Updater, a gasit repejor telefonul meu conectat la comp si a inceput reinstalarea sistemei. Automat din internet au fost downlodate pachetele necesare, vreo 43MB, dupa care a inceput si insasi procesul de instalare care a durat nu mai mult de 5 minute. Momentele pe care ar trebui de luat in consideratie sunt acelea ca dupa reinstalare pierzi contactele, mesajele, setarile si alte fisiere care erau pastrate in memoria telefonului, insa nu si acelea care sunt pe memory card. Inca nu am avut ocazia sa testez totul, dar sper ca update-ul sa-si fi facut treaba bine si sa am parte de cat mai putine bug-uri posibile. :) Cam aceasta e totul ce as fi dorit sa scriu despre update, cat tine de telefon, dupa un an de zile mai sunt multumit inca de el si il folosesc si ca audio/video player, mai ales dupa ce mi-am cumparat memory card cu capacitatea de 1GB, unde am cam tot timpul la vreo 160 de piese muzicale care imi alinta urechea in timp ce sunt in drum sau nu am pe nimeni alaturi ca sa discutam. Unicul lucru pe care l-as dori daca mi-as cumpara un alt telefon, un ecran inca mai mare, in rest, Nokia N72 este telefonul de care chiar sunt multumit!

No comments:

Post a Comment