05 November, 2008

2 luni de antrenamente si succese vizibile! ;)

Un inceput de noiembrie cu succese mari pentru mine! La doar doua luni de la inceptul antrenamentelor, am deja succese. In doar doua luni, am mai crescut in inaltime cu un centimetru, am adaugat 5kg in greutate, iar bicepsul a crescut cu 4 centrimetri! Daca la inceputul antrenamentelor ridicam la piept culcat 27kg, acum deja lucrez cu 40kg, iar greutatea maxima pe care o pot ridica este de 62,5kg. Trebuie sa ma stradui sa maninc mai mult. La moment citesc "Думай!" de Stuart McRoberts, care sper ca ma va ajuta sa gasesc un program cat mai bun pentru mine. Imi place sa ma antrenez. Simt totusi o schimbare inspre bine, si nu ma gandesc sa ma opresc aici. Scopul meu la momentul actual este 1.75cm inaltime si 90kg greutate. Visez sa ma vad masiv. %) Este mult de lucru pentru a ajunge asa cum vreau eu, dar o sa ma stradui sa ajung la tinta. ;)

No comments:

Post a Comment