06 August, 2008

another vision of life

http://www.koms.ru/animation_detail.php?data1=000000&data2=97&data3=450&data4=360 && http://theodorbastard.ru/klip/ - putine lucruri sunt in viata care chiar de la prima vedere te frapeaza pana in adincul sufletului. Sunt unele chestii pe care prin cuvinte nu le poti reda pentru ca nu au fost descoperite la moment asa cuvinte sau sunete care ar putea sa o faca. Vizionind aceste doua desene animate, am ramas uimit ca mai sunt oameni care fac lucruri extraordinar de frumoase. O muzica superba, un mesaj uimitor! E ceva care as vrea sa vad in fiecare zi! O chestie pe care nu o poti sa o uiti niciodata. Imi place mult simbolismul redat foarte bine. De ceva timp pentru mine simbolismul este o tema interesanta, o tema aparte, dificila, tainica. Imi place jocul minunat al simbolismului, cand fiecare in parte desluseste o idee diferita, o idee privita cu alti ochi, inteleasa cu alta parte a inimii, desenata in alte culori! Privind aceste desene animate am descoperit o muzica aparte pe care ma simt obligat sa o am in colectia mea! O muzica care iti atinge coarda sufletului si care te face sa te simti in alt colt al universului. As vrea sa ascult asa muzica la niste boxe de calitate, undeva, departe de lume, departe de problemele actuale, de rutina de fiecare zi. E posibil oare sa obosesti de asa muzica? Oare cat de oarba poate fi lumea cand asculta muzica de 2 bani? Cum e posibil sa asculti muzica comerciala in cuvintele careia nu auzi macar o idee interesanta care sa-ti schimbe ideologia, sa te faca sa te gandesti altfel la unele lucruri? E oare posibil sa ajunga macar peste ani omenirea ca sa-si dea seama sa vizioneze filme/desene animate de calitate, cu un sens adinc, frumos? E posibil ca in viitor lumea sa-si dea seama ca multa muzica din ceea ce exista la moment nu merita macar sa fie numita muzica?

No comments:

Post a Comment