26 March, 2009

Moldova europeana - o construim impreuna

Odata cu inceperea campaniei electorale, in multe localitati incep a se organiza o multime de concerte de la diferite partide politice. Si mi-am pus intrebarea, de ce oare unele orase/sate au posibilitatea de a vedea concerte doar in ajunul alegerilor? Sau doar atunci cineva isi mai aduce aminte de noi? Doar atunci mai avem si noi nevoie de un pic de distractie de care unii nici nu mai au timp de ani de zile? Sau poate ar fi mai bine daca in fiecare an am fi nevoiti sa votam ceva, astfel v-om avea parte si de concerte, nu? De fapt mi-am dat seama ca doar odata cu campaniile electorale cineva mai are nevoie de noi, de voturile si increderea noastra, sa profite de ele, iar noi nu suntem nimic mai mult de niste oameni naivi care putem fi pacaliti usor de cateva concerte cu vedete mai mari sau mai putini mari, care la rindul lor asteapta cu nerabdare urmatoarele campanii electorale, mai bine zis urmatoarea posibilitate de a mai castiga ceva! Sau poate totusi mai bine banii cheltuiti pe nenumaratele concerte treabuiau fi cheltuiti pe probleme intr-adevar autentice pentru popor mai ales in momente de criza? Voi ce parere aveti?

PS: Apropo, oare sunt oameni care planificand de mai inainte pentru ce partid v-or vota, sa-si schimbe parerea doar asistind la un concert?

No comments:

Post a Comment