30 January, 2009

Proiect creativ

Astazi mi-a venit o idee pe care vreau sa o realizez. Lunar o sa fac gratuit un banner, o carte de vizita, un flyer sau altceva ce tine de domeniul design-ului. Suna interesant si totodata de necrezut? Si totusi, de ce nu? Ok. Dar am si cateva conditii, si anume:
incepind cu data de unu a fiecarei luni primesc pana la data de cinci proiectele doritorilor pe e-mailul admyn3d@gmail.com ;
lucrul asupra proiectului dureaza maximum 25 zile;
designul nu se discuta, fac asa cum cred eu ca e mai bine, clientul primeste doar produsul final;
daca la proiect participa o companie, este necesar ca sa mi se trimita pe e-mail si rechizitele acesteia;
drepturile de autor ramin dupa mine;
orice participant poate participa la proiect doar odata, pentru a da sansa si altora de a participa;
proiectul mi-l aleg eu singur, astfel aleg ceva cu adevarat interesant mie, nu-mi place rutina si lucrurile plictisitoare, vreau cat mai multa creativitate.

Accept critica si idei.

No comments:

Post a Comment