17 August, 2008

BodyBuilding

De cand ma tin minte, ca practic orice baiat, am visat sa am un corp frumos si sa fiu si puternic si sanatos :) Pana la moment nu prea am avut posibilitate sa ma ocup din mai multe motive. Acum insa, dupa absolvirea facultatii si angajarea in cimpul muncii, mi-am propus in sfirsit sa-mi formez corpul. La moment va propun sa vizionati o serie de filme documentare in limba engleza, care ofera informatie completa despre cum sa ne formam diferite parti ale corpului, diferite grupe de muschi. Cu mai multa informatie revin cat mai curind posibil.



ABS (Пресс)
video.part1
video.part2
video.part3







Arms (Бицепсы, Трицепсы)
video.part1
video.part2
video.part3







Back & Legs (Спина, Ноги)
video.part1
video.part2
video.part3





Chest & Shoulders (Грудь, Плечи)
video.part1
video.part2
video.part3







Home Training (Тренировка дома)
video.part1
video.part2
video.part3

No comments:

Post a Comment