31 July, 2008

Hosting


aie! In sfirsit am adunat si eu bani pentru hosting! cautind m-ai multe variante, alegerea mea a fost iweb8.com, care ma aranjeaza si la pret si la serviciile care le ofera. Banda nelimitata de trafic, 600GB spatiu (de 2 ori mai mult decat hdd-ul de la compul meu), hostarea unui numar nelimitat de domene si altele. Am facut niste calcule si am ramas uimit ca la achitarea hostingului pentru 10 ani inainte am o reducere enorma, de 724$! Din cei 924$ pe care ar fi trebuit sa-i achit daca as fi achitat in fiecare an, am ajuns la doar 200$! Am ramas placut surprins ca pot avea o astfel de reducere enorma, am pus banii pe cont si i-am transferat companiei de la care am cumparat produsul. Inca nu am dovedit sa folosesc serviciul la maxim, dar sper ca compania cu renume care activeaza deja de 12 ani ma va deservi calitativ. In viitorul apropiat am planificate 3 proiecte care se vor hosta pe acest server. Pana la finisarea lor nu vreau insa sa divulg nimic despre acestea, un lucru pot vreau sa spun, un proiect sper ca o sa fie interesant pentru un anumit cerc de persoane. Mai multe detalii despre hostingul sus numit voi scrie dupa ce voi vedea calitatea acestuia!

No comments:

Post a Comment