20 February, 2008

LG E500


Astazi mi-am procurat inca un computer, al 3-lea :) LG E500, un notebook care m-a costat cca 1000Euro. Mi-am dorit mult un notebook pentru că e uşor să te duci pe un timp mai indelulngat undeva departe de casă fără ca să ramîi în urma noutăţilor care le poti citi de pe internet sau măcar să lucrezi la vreun proiect pe care ai nevoie sa-l termini cît mai curînd posibil. De la prima vedere, are un exterior destul de plăcut, e înzestrat cu o web-camera încorporata în partea de sus a monitorului, 2 boxe stereo, dar cu o calitatea a sunetului nu tocmai cea mai buna, cred că o mare parte din timp cand o să ascult muzică la el, o să o fac cu ajutorul căştilor. Din nefericire nu exista optiunea de a mă dezice de sistemul de operare preinstalat Microsoft Windows Vista Home Edition, dar oricum, asta nu mă va deranja de la planul meu de acţiune de a-mi mai instala şi Microsoft Windows XP, vreun oarecare distributiv Linux (cred ca va fi Ubuntu sau Fedora) şi numaidecît FreeBSD. Din punct de vedere tehnic sunt satisfăcut, procesorul cu capacitatea de 2.2GHz Intel Centrino Core2 Duo, sper să facă faţă cerinţelor mele. Memoria operativa e de 2048MB, un HDD de 200GB Sata, modem Dial-Up, cartelă de reţea 10MB/100MB, 4 porturi USB, bluetooth, şi nu în ultimul rînd keyboard-ul care e dotat şi cu NumPad. Nu îmi este comod deloc să lucrez la mouse-ul standard, aşa că mi-am cumpărat un animăluţ LogiTech RX650 fără fir. Din punctele slabe care le-am observat în prima zi este web-cam-ul care este destul de slăbuţ, dar oricum nu este o problemă pentru mine ca nu cred ca-l voi folosi, nu cred ca o să arăt striptease pe net :))
Intenţionez să-l folosesc în cîteva domenii aşa ca 3D, 2D, *NIX şi web-development, iar pe parcurs cred ca o sa mai adaog unele impresii cum se descurcă în special cu tehnologiile 3D, pentru că celelalte nu sunt atît de trebuincioase la hardware puternic. Sper că zilele ce urmează sa-i fac unele teste ca sa-i văd abilităţile de lucru, şi la fel o să mă strădui să pun rezultatele la văzul tuturor celor care sunt interesaţi. În curînd aşteptaţi rezultatele testelor şi impresiile mele ce ţine de funcţionalitatea acestuia.

1 comment:

  1. după 2 ani şi cîteva luni de utilizare, cu mîina pe inimă pot spune că m-a servit pe nota 9 din 10. Unicul lucru care ar merita schimbat e viteza cam mică a HDD-ului! :)

    PS: L-am vîndut în mîini bune, sper să servească noul stăpîn încă cel puţin trei ani! :)

    ReplyDelete